Laatste loodjes - Reisverslag uit Leiderdorp, Nederland van Lisa, Leanda, Lisanne, Christel - WaarBenJij.nu Laatste loodjes - Reisverslag uit Leiderdorp, Nederland van Lisa, Leanda, Lisanne, Christel - WaarBenJij.nu

Laatste loodjes

Door: Leanda, Lisanne, Christel en Lisa

Blijf op de hoogte en volg Lisa, Leanda, Lisanne, Christel

19 Augustus 2014 | Nederland, Leiderdorp

Lieve volgers,

Hier is ons laatste berichtje vanuit Nederland. We zitten gezellig met z’n vieren op Lisa’s zoldertje de laatste voorbereidingen te treffen: visums aanvragen, paklijsten uitwisselen etc. We zullen eerst even wat onrust uit de wereld verhelpen: wij vliegen naar Nicaragua in Latijns Amerika (dit is dus geen Afrika, haha!)

Over twee weken hebben we al twee dagen Spaanse cursus achter de rug. Dit is tevens ook de start van ons afstudeerjaar! Met dat in ons achterhoofd begint het nu wel een beetje (lees: heel erg) te kriebelen. Niet alleen bij ons, maar ook bij onze ouders. De ouders worden dan ook betrokken bij onze laatste voorbereidingen, zoals met het testen van Skype.

Even wat praktische informatie: ons vliegtuig vertrekt op 29 augustus om 10:10 met vliegnummer UA 059 en na de overstap UA 1421.

Ten slotte: we hopen dat we niet vanaf de polderbaan vliegen, dan moeten we zo lang taxi-en. Maar volgens Lisa kunnen we ook gewoon in het vliegtuig blijven zitten en hoeven we dan geen taxi te pakken.

Adiós amigos!

  • 20 Augustus 2014 - 11:18

    LIA VAN AMSTERDAM:

    hallo meiden,

    het verhaal begint al leuk. Ik ben echt heel benieuwd naar jullie belevenissen. Veel succes nog de komende dagen en een goede reis toegewenst!

    groetjes Lia van Amsterdam

  • 20 Augustus 2014 - 11:27

    Marjolein:

    Beste meiden en in het bijzonder lieve Lisa, ik wens jullie heel veel succes, plezier en avontuur toe. Doe wel voorzichtig maar geniet. Ik vind het leuk om zo op de hoogte te blijven van al je belevenissen. Nog een paar dagen en dan is het zover. Groetjes van Marjolein (schoonmoeder van Lisa)

  • 20 Augustus 2014 - 11:28

    Annemiek:

    Hahaha, zet 'm op meiden!

  • 20 Augustus 2014 - 17:31

    Max:

    Toi toi toi!

  • 20 Augustus 2014 - 17:53

    Roy Mahadew:

    Nog 9 dagen :)

    Reactie van facebook dd 20/08/2014.

    Met dubbel gevoel zeg ik goodbye . Al met al wens ik je een super leuke tijd daar en natuurlijk succes met je missie ...Ben reuze benieuwd hoe blij ze met de pennen zijn haha.. Take good care jullie allemaal meiden !!!

  • 20 Augustus 2014 - 19:59

    Yvonne Van Den Berg:

    Leanda en de rest van de meiden, een goede reis, veel plezier, doe voorzichtig maar geniet vooral. Groetjes van Ome Ben en Tante Yvonne.

  • 21 Augustus 2014 - 08:26

    Mirjam Van Den Berg:

    Ik wist dat er iets bijzonders aan zat te komen toen ik "spontaan" reageerde op Leanda's voorstel naar Nicaragua te willen gaan.
    Ze was erg enthousiast na de voorlichting op school hierover.
    Dat het daarna zo'n impact op ons dagelijks bestaan zou krijgen kon ik niet vermoeden.
    Allereerst het geregel: wie willen en mogen er mee?, dat is gezelliger (lees: prettiger voor de dame en haar ouders)!
    Wat gaat het kosten?
    Vaccinaties?
    Verzekering?
    Werkgever?
    Haal ik de eisen in de loop van het schooljaar?
    Welk stage plan maken we?
    Gaan we in een gastgezin of in een hostel?

    Gelukkig is het nu bijna zover. Als jullie volgende week in het vliegtuig zitten zijn jullie er volgens mij helemaal klaar voor!
    Knap gedaan voor zover. Nu de uitvoering nog. Ik wens jullie veel succes en een goed verblijf toe. Ik hoop dat de herinneringen aan Nicaragua bijzonder zullen zijn en blijven!


  • 21 Augustus 2014 - 10:59

    (tante) Irene:

    Lieve Leanda en vriendinnen, nu gaat het wel heel hard opschieten en ik snap heel goed dat de kriebels nu wel toe gaan slaan.

    Een hele goede reis, heel veel plezier en
    we hopen veel leuke verhalen te lezen.

    Liefs Irene en (ome) Ruud.

  • 21 Augustus 2014 - 13:53

    Bertina:

    Heel veel plezier, ik ga jullie zeker volgen.

  • 21 Augustus 2014 - 18:17

    Danielle John En Giovanni:

    Lieve leanda(en vriendinnen) heel veel plezier en succes.ga er van genieten en leren.
    En kom heelhuids weer terug.
    Veel liefs van ons en.een knuffel van gio

  • 22 Augustus 2014 - 14:40

    Eliane En Rick:

    Lieve meiden,
    heel veel plezier en succes tijdens jullie reis.
    Geniet met volle tuigen van alles wat jullie gaan beleven.
    Over een weekje zitten jullie in het vliegtuig en begint jullie avontuur.

    Pas goed op jezelf en op elkaar!

    Liefs Rick en Eliane <3



  • 22 Augustus 2014 - 19:05

    Eliane En Rick:

    Ps. Natuurlijk met volle teugen:-)

  • 24 Augustus 2014 - 17:09

    Leanda Van DerBerg :

    Lieve Leanda Opa en Oma wensen jullie met z,n vieren een heel goede en gezonde reis toe. leanda we hopen dat je een goede stage tijd door maakt. en verder komt alles wel op z,n pootjes terecht wees voorzichtig met z,n vieren we kijken met goede vertrouwen naar jullie terug reis veel liefs opa en oma

  • 24 Augustus 2014 - 21:17

    Liesbeth:

    Hoi meiden!

    Wat spannend allemaal, nog maar een paar nachtjes slapen en jullie vliegen naar de andere kant van de wereld... ergens ben ik erg jaloers en zou ik zo meegaan met die taxi! De ervaringen die ik heb gehad afgelopen jaar hebben mij iets bijzonders gegeven. Iets wat je voor altijd meeneemt. Succes met het ervaren van alle mooie, goede, verdrietige, verbazingwekkende dingen die er buiten Nederland en Europa liggen.

    LiesA, ik ga je missen! Ik ga je volgen! Ik kijk uit naar alle verhalen.

    Liefs,

    LiesB

  • 26 Augustus 2014 - 10:13

    Babs, Gerrit, Julia En Chris:

    Lieve Christel en vriendinnen!

    Heel veel succes en plezier. Het wordt vast een fantastische reis en ervaring die niemand jullie meer kan afpakken. Succes met les geven maar vergeet ook niet te genieten van dit vast prachtige land. Goede reis!

    Liefs Babs, Gerrit, Julia en Chris

  • 28 Augustus 2014 - 16:06

    Annemarie Wassenaar:

    Lieve Lisa en vriendinnen,

    Nog één nachtje slapen, nou ja... slapen...dat zal misschien een beetje lastig zijn met zoveel kriebels in de buik....
    We wensen jullie viertjes een hele goede, bijzondere , gezellige, maar ook leerzame tijd toe!

    Lieve groet van de wassenaartjes

  • 29 Augustus 2014 - 00:39

    Egon:

    Hoi Lisa en vriendinnen ik wens jullie een goede reis en veel plezier. En Lisa die polderbaanis niet erg, heb je de helft van de reis al gehad. Kijk uit naar jullie belevenissen. Groeten egon

  • 29 Augustus 2014 - 08:47

    Mirjam Van Den Berg:

    Zojuist de 4 jonge dames weggebracht en uitgezwaaid.
    Leuk om ze als ouder zijnde even zo alle 4 te zien, te ontmoeten. En wie er allemaal bij ze horen.
    4 dames die hetzelfde avontuur tegemoet gaan, op dit moment dus veel delen, maar oh zo verschillend, denk ik.
    Succes!!

  • 29 Augustus 2014 - 09:36

    Irma:

    Veel succes en vooral heel veel plezier!!

    Liefs Irma, Nico, Coen en Pien

  • 30 Augustus 2014 - 10:08

    Jovita:

    Hoi Leanda en vriendinnen
    Heel veel succes en plezier daar. het is een heel avontuur maar geniet ervan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa, Leanda, Lisanne, Christel

Actief sinds 27 Juni 2014
Verslag gelezen: 615
Totaal aantal bezoekers 15841

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2014 - 28 November 2014

Nicaragua

Landen bezocht: