Een kleine bijdrage - Reisverslag uit Leiderdorp, Nederland van Lisa, Leanda, Lisanne, Christel - WaarBenJij.nu Een kleine bijdrage - Reisverslag uit Leiderdorp, Nederland van Lisa, Leanda, Lisanne, Christel - WaarBenJij.nu

Een kleine bijdrage

Door: Lisa

Blijf op de hoogte en volg Lisa, Leanda, Lisanne, Christel

06 Augustus 2014 | Nederland, Leiderdorp

Lieve vrienden en familie,

Het is bijna zo ver. Over ruim drie weken zitten wij in het vliegtuig richting Nicaragua.
We hebben veel positieve reacties gehad op het avontuur wat ons te wachten staat en we zijn heel blij met de verschillende giften (pennen, kleding, tandenborstels, etc.) die wij hebben ontvangen om mee te nemen naar onze bijzondere bestemming. Zoals jullie wellicht wel begrijpen kunnen wij onze koffer niet alleen vol stoppen met spullen die we in Nicaragua willen gebruiken/uitdelen. Voor iedereen die ook graag een kleine bijdrage voor het goede doel in Nicaragua aan ons zou willen meegeven, zouden wij het heel erg op prijs stellen als we in plaats van spullen een bedrag mee kunnen nemen, om ter plaatse de nodige materialen te kopen, werkbladen te maken, etc. Wat we met deze bijdrages doen kunnen jullie volgen via deze blog die wij bij gaan houden.
Je/jullie kunnen voor het rekeningnummer contact met ons opnemen.

Alvast super bedankt! Leanda, Lisa, Christel en Lisanne.

• 07 Augustus 2014 - 17:01

Marielle Kolenberg:

Hallo dames,

Het begint nu echt op te schieten, spannend hoor! Hoe willen jullie een financiële bijdrage ontvangen? Contant meegeven of hebben jullie een rekeningnummer?

Succes verder!

groetjes, Marielle

• 18 Augustus 2014 - 09:24

Marja Van Den Hurk:

Dag Lisanne en andere stoere meiden,

In de trein naar Leiden, op de eerste werkdag na de vakantie, lees ik de blog van Lisanne. Volgende week vertrekken jullie. Zo geweldig. Veel plezier en een inspirerende reis. Ik ben reuzebenieuwd met welke kinderen jullie zullen werken, wie jullie ontmoeten en wat jullie gaan leren aan en van deze mensen.
    Goede reis en veel succes,

Marja

• 20 Augustus 2014 - 11:21

Lia Van Amsterdam:

Hoi Lisa en vriendinnen,

welk rekeningnummer kan ik een bijdrage storten?

groetjes Lia